Opći uvjeti korištenja
Ispis
/ Spremi
Uvjeti korištenja web trgovine
Niže navedeni Uvjeti definiraju naručivanje, plaćanje, isporuku, povrat i reklamaciju
proizvoda ponuđenih na web stranicama www.eurokukezvonar.hr.
Prodavatelj upućuje Posjetitelje Internet trgovine www.eurokukezvonar.hr da se
u svrhu dobivanja informacija i kupnje objavljenih proizvoda, upoznaju s Općim uvjetima
korištenja. Posjetom Internet stranici i postupkom kupovine proizvoda smatra se
da su Kupci upoznati i suglasni s ovim Uvjetima, da ih razumiju i prihvaćaju u cijelosti.
Ovi Uvjeti sastavni su dio svakog pojedinog ugovora o kupoprodaji. Za sve što nije
uređeno ovim Uvjetima primjenjuju se važeće odredbe pripadajućih Zakona, uključujući
Zakon o obveznim odnosima, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o trgovini i Zakon o
elektroničkoj trgovini. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost za bilo koje postupanje
suprotno ovim Uvjetima, kao ni za sva sporna pitanja proizašla iz razloga što Korisnik,
Kupac ili Posjetitelj nije pročitao i/ili razumio ove Uvjete.
Euro kuke Zvonar-Kiš d.o.o. zadržava pravo na izmjenu i dopunu Općih uvjeta korištenja
bez prethodne najave.
Uvjeti korištenja Internet trgovine, Kupoprodajni ugovor i popratni obrasci su
sastavljeni na hrvatskom jeziku.
Materijali dostupni za spremanje, ponovno korištenje i ispis.
OPĆI UVJETI KORIšTENJA
ZAšTITA PRIVATNOSTI
OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA, ZA ZAMJENU I REKLAMACIJU
I. Opće odredbe
1.1. Opće informacije
Naziv tvrtke: Euro kuke Zvonar-Kiš d.o.o.
Sjedište: Brezovička cesta 22A, 10020 Novi Zagreb
OIB: 7442861018
Porezni broj: 1627171
MBS: 080428145
EORI: HR74428610187
Osnivač: Davor Zvonar
Registarsko tijelo: Trgovački sud u Zagrebu
IBAN račun otvoren u: PBZ Privredna banka Zagreb - HR642340009 1110235081
Kontakt:
Telefon: +385 1 6140 990
E-mail: info@eurokukezvonar.hr
Radno vrijeme ureda:
Radnim danom od 08 do 16 sati.
Subotom, nedjeljom, državnim praznicima i blagdanima ured ne radi.
1.2. Definicija pojmova
Isporučitelj (prodavatelj): tvrtka Euro kuke Zvonar-Kiš d.o.o., Brezovička cesta
22A, 10020 Novi Zagreb, OIB: 7442861018, info@eurokukezvonar.hr, Tel: +385 1 6140
990.
Posjetitelj: osoba koja pristupi na www.eurokukezvonar.hr bez registracije i
slobodno razgledava istaknutu ponudu proizvoda i/ili podnese narudžbu proizvoda
Prodavatelju.
Kupac: Punoljetna fizička ili pravna osoba koja na internet stranici www.eurokukezvonar.hr
odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, potvrdi narudžbu prodavatelju,
plati ga putem internet bankarstva, virmanom, uplatnicom u banci, pošti ili FINI,
ili pouzećem prilikom preuzimanja paketa. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (Narodne
novine 41/2014, 110/2015, 14/2019) Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna
fizička ili pravna osoba.
Korisnik: Obuhvaća Kupca i Posjetitelja Internet stranica.
Ugovorne strane: Prodavatelj i Kupac.
Kupoprodajni ugovor: Kupoprodajni ugovor sklopljen između Prodavatelja i Kupca
u trenutku kada Prodavatelj pošalje e-mail Kupcu da je narudžba potvrđena.
Proizvod: Svi proizvodi navedeni na www.eurokukezvonar.hr koje je moguće kupiti
putem online kupovine.
Maloprodajna cijena: cijena koja je istaknuta uz svaki proizvod i izražena u
kunama (HRK, kn) s uključenim PDV-om. Cijena je izražena bez troškova transporta.
Potvrda primitka: Posebna elektronička poruka, kojom Prodavatelj bez odgode potvrđuje
primitak elektroničke poruke koja sadrži ponudu ili prihvat ponude za sklapanje
ugovora.
Košarica: Predstavlja virtualno mjesto koje sadrži pregled i količinu svih proizvoda
koje je Kupac izabrao za kupovinu.
Dostava: Dostava naručenog proizvoda putem dostavljačke službe na području Republike
Hrvatske.
Dostavljač: Kurirska služba s kojom je Prodavatelj potpisao ugovor o poslovnoj
suradnji.
Trošak dostave: Cijena dostave računa se na osnovi bruto težine naručenog proizvoda.
Webshop: Internet trgovina www.eurokukezvonar.hr
Prigovor: Pisani prigovor potrošača upućen Prodavatelju, vezan za nezadovoljstvo
s kupljenim proizvodom ili pruženom uslugom.
Opći uvjeti poslovanja: U daljnjem tekstu Uvjeti.
1.3. Potvrda primitka narudžbe
Prodavatelj će bez odgode elektroničkim putem, posebnom elektroničkom porukom
s naslovom "Potvrda narudžbe", potvrditi primitak elektroničke poruke koja sadrži
ponudu ili prihvat ponude za sklapanje ugovora.
1.4. Nastajanje i zaključivanje kupoprodajnog ugovora
Kupovinom na webshopu nastaje kupoprodajni ugovor koji nastaje između Kupca i
Prodavatelja. Online kupnja može se ostvariti samo ukoliko Kupac prihvati Opće uvjete
poslovanja.
Kupac potvrdom narudžbe prihvaća Uvjete, te Prodavatelj automatski prima elektroničku
poruku koja sadrži izjavu Kupca da prihvaća ponudu. Kada Prodavatelj pošalje elektroničku
poštu s naslovom "Potvrda narudžbe" smatra se da je zaključen Ugovor na daljinu
između Kupca i Prodavatelja.
Ugovor je sklopljen sredstvima daljinske komunikacije na web trgovini i/ili telefona
s ljudskim posredovanjem. Prodavatelj se obvezuje da će ugovor o kupoprodaji sklopiti
na hrvatskom jeziku, te da Ugovor podliježe hrvatskim zakonima.
II. Uvjeti kupovine
2.1. Informacije o proizvodima i grafički sadržaj
Podaci o proizvodima prikazanim na webshopu upotpunjeni su fotografijom i kratkim
opisom, s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva i donošenja odluke o kupovini.
Prodavatelj nastoji što točnije navesti informacije o proizvodu, međutim zadržava
pravo na pogrešku prilikom davanja informacija o artiklima na Internetskoj trgovini.
Fotografije i video opisi proizvoda su informativnog karaktera, te se mogu razlikovati
od stvarnog izgleda proizvoda. Dokumenti objavljeni na ovim Internet stranicama,
smiju se kopirati samo za individualnu upotrebu i u nekomercijalne svrhe, isključivo
uz poštivanje autorskih i vlasničkih prava. Objavljeni materijali se smiju kopirati,
reproducirati i distribuirati isključivo uz pristanak Euro kuke Zvonar-Kiš d.o.o.
Linkovi i poveznice koje otvaraju pristup trećim podacima regulirani su člankom
19., Zakona o elektroničkoj trgovini.
Za svaki proizvod navedena je maloprodajna cijena izražena u kunama koja uključuje
pripadajući PDV.
S obzirom da se ponuda i cijene artikala kontinuirano mijenjaju, cijene i uvjeti
plaćanja vrijede isključivo u trenutku kada je narudžba zaključena, te se mogu naknadno
promijeniti bez prethodne najave. U slučaju promijene cijena, Kupac će platiti cijenu
proizvoda ili usluge koja je bila navedena prilikom zaključivanja Ugovora.
Kod svakog artikla prikazana je raspoloživost proizvoda koja je isključivo informativnog
karaktera. Za detaljne informacije o dostupnosti proizvoda, Prodavatelj će nakon
potvrde narudžbe telefonski ili putem elektroničke pošte obavijestiti Kupca.
Prodavatelj je ovlašten u svakom trenutku odrediti akcijsku ponudu za pojedine
proizvode. Cijene i uvjeti plaćanja iz akcijske ponude vrijede isključivo do datuma
koji je naveden kao rok akcijske ponude.
2.2. Upute za kupovinu
Proizvod koji Kupac želi kupiti u Internet trgovini www.eurokukezvonar.hr, potrebno
je dodati u Košaricu. Proizvod se dodaje u Košaricu klikom na "Odaberi". Kupac prije
potvrde narudžbe, može u Košarici pregledati odabrane proizvode, mijenjati njihovu
količinu, brisati ih i dodavati nove proizvode. Stavljanjem Proizvoda u Košaricu,
Kupac nije rezervirao taj proizvod. Proizvod se smatra rezerviranim tek nakon što
je na e-mail adresu od Kupca stigla e-mail poruka s naslovom "Potvrda narudžbe".
Narudžba proizvoda koji se nalaze u Košarici, potvrđuje se klikom "Naplata".
Nakon toga otvara se obrazac u kojem je potrebno ispuniti ime i prezime, naziv
tvrtke, e-mail adresu, adresu isporuke, broj telefona, odabrati način plaćanja,
OIB u slučaju virmasnkih uplata i način plaćanja.
Kako bi se naručeni proizvod isporučio na adresu Kupca, potrebni su osobni podaci
Kupca. Svrha i način korištenja osobnih podataka Kupca koji su prikupljeni tijekom
korištenja Internet trgovine, opisani su u poglavlju Zaštita privatnosti. Pod osobnim
podacima smatraju se identifikacijski podaci kupca, uključujući ime i prezime, e-mail
adresa, kućna adresa i broj telefona koji inače nisu javno dostupni, a prikupljeni
su korištenjem Euro kuke Zvonar internet trgovine. Euro kuke Zvonar d.o.o. će osobne
podatke Kupca čuvati u tajnosti, te ih neće objavljivati, distribuirati, učiniti
dostupnima ili davati trećim stranama na korištenje bez prethodne suglasnosti Kupca.
Prije potvrde narudžbe, Kupac može provijeriti jesu li unešeni podaci i izabrani
proizvodi točni, izmijeniti ih, brisati ih i uređivati ih. Kada je Kupac spreman
za finaliziranje narudžbe, potvrdom narudžbe Kupac dobiva e-mail poruku s naslovom
"Potvrda narudžbe" s kojom je ujedno sklopljen i kupoprodajni ugovor između Kupca
i prodavatelja.
U e-mail poruci Kupac će primiti obavijest da je narudžba zaprimljena, te da
se provjerava raspoloživost naručenih proizvoda. Nakon što Prodavatelj obavi provjeru
raspoloživosti artikala, Kupac će zaprimiti novu poruku ili će telefonski biti obaviješten
o dostupnosti proizvoda i daljnjim koracima vezanim za način plaćanja i isporuku
proizvoda.
Ukoliko Kupac nakon potvrde narudžbe primijeti da su unešeni pogrešni podaci
o adresi dostave ili o naručitelju, potrebno je poslati e-mail s ispravnim podacima
na info@eurokukezvonar.hr.
2.3. Obrada i potvrda narudžbe
Nakon što je Kupac potvrdio narudžbu iz Košarice, na e-mail adresu koju je Kupac
ispunio u prethodno navedenom obrascu pod poglavljem 2.2, stiže automatska e-mail
poruka s naslovom "Potvrda narudžbe".
E-mail s naslovom "Potvrda narudžbe" uključuje podatke o naručenim proizvodima,
pripadajućim cijenama, imenu i adresi Kupca, troškovima dostave i broju narudžbe.
Prodavatelj se obvezuje da će unutar 48 sati kontaktirati Kupca kako bi se dogovorili
preostali koraci potrebni za uspješno ispunjenje postupka kupovine.
Kupoprodajni ugovor koji je nastao potvrdom narudžbe, Prodavatelj će poštujući
zakonsku regulativu, uključujući Zakon o obveznim odnosima, Zakon o zaštiti potrošača,
Zakon o trgovini i Zakon o elektroničkoj trgovini i Zakon o provedbi Opće uredbe
o zaštiti podataka čuvati u digitalnoj arhivi sljedećih 5 godina.
2.4. Dostava i preuzimanje naručenih proizvoda
Dostava naručenih proizvoda vrši se samo za područje Republike Hrvatske.
Za narudžbe putem Internet trgovine dostupni su sljedeći načini isporuke:
- Dostava naručenog paketa na adresu Kupca dostavljačkom službom GLS.
- Preuzimanje Vaše narudžbe osobno na prodajnom mjestu tvrtke Euro kuke Zvonar-Kiš
d.o.o.
2.4.1. Dostava proizvoda na adresu
Kupac će nakon Potvrde narudžbe, a prije izvršene uplate biti obaviješten o predviđenom
roku isporuke i iznosu troškova dostave. Naručeni proizvod dostavlja se dostavljačkom
službom GLS, prema njihovim odredbama i uvjetima koji su dostupni na poveznici
https://gls-group.eu/HR/hr/odredbe-uvjeti
Trošak dostave ovisi o dimenzijama i težini paketa koji sadržava naručene Proizvode.
Pakete glomaznih dimenzija, primjerice proizvodi iz linije TowBox, moguće je
preuzeti samo na prodajnom mjestu Prodavatelja.
Cijene dostave prema težini paketa
TEžINA PAKETA U KG |
CIJENA S UKLJUčENIM PDV-OM |
Do 5 kg |
40,00 kn |
5 kg do 10 kg |
70,00 kn |
10 kg do 20 kg |
100,00 kn
|
20 kg do 40 kg |
120,00 kn |
Rok isporuke proizvoda ovisi o dostupnosti pojedinog proizvoda na skladištu,
te će Kupac o predviđenom danu isporuke biti naknadno obaviješten, nakon potvrde
narudžbe, a prije izvršene uplate.
U slučaju da Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod u razumnom roku,
Prodavatelj će pismeno ili telefonski obavijestiti Kupca koji ima pravo otkazati
narudžbu ili prihvatiti novi rok isporuke. U slučaju da je Kupac već platio cijenu
proizvoda, a Kupac zbog odgođene isporuke odluči otkazati narudžbu, Prodavatelj
će Kupcu vratiti uplaćeni novac prema uvjetima iz Ugovora o kupnji na daljinu.
Prilikom preuzimanja dostavljenog Proizvoda, Kupac je obvezan pregledati isporučeni
paket, te ukoliko uoči vidljivo oštećenje ima pravo odbiti preuzimanje pošiljke,
te tražiti zamjenu i isporuku ispravnog proizvoda. Potpisom potvrde o primitku pošiljke
Kupac potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled i da
ga je preuzeo bez vidljivih vanjskih oštećenja.
Kupac uz kupljeni proizvod dobiva pripadajuće dokumente, račun i potvrdu o primitku.
Ukoliko Kupac primjeti da uz naručeni proizvod nedostaje neki od pripadajućih isprava
ili da se artikli navedeni na računu ne podudaraju s dostavljenim artiklima, Kupac
je obavezan o tomu obavijestiti Prodavatelja u što kraćem roku.
U slučaju kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je naručio,
Kupac ima pravo na isporuku prvotno naručenog proizvoda. Ukoliko nije moguće isporučiti
prvotno naručen proizvod, Kupac je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod i ima
pravo na povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa. Kupac je oslobođen dodatnih troškova
transporta nastalih zbog povrata krivo dostavljenog proizvoda i dostave ispravnog
proizvoda, te obveza podmirenja tih troškova pripada Prodavatelju.
Ukoliko Kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga,
Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu nastalih troškova.
2.4.2. Preuzimanje proizvoda na prodajnom mjestu
Naručene proizvode Kupac može osobno preuzeti na prodajnom mjestu Prodavatelja
na adresi: Brezovička cesta 22, 10020 Novi Zagreb. Prilikom preuzimanja narudžbe
predane putem Internet trgovine, nije moguće plaćanje na blagajni ili pouzećem,
te sve takve narudžbe moraju biti plaćene unaprijed prema ponudi, putem transakcijskog
računa. Kupac će nakon vidljive uplate biti obaviješten kada može preuzeti narudžbu.
2.5. Načini plaćanja
Proizvodne i usluge naručene putem Internet trgovine, Kupac može platiti:
- Putem transakcijskog računa, opće uplatnice ili virmana
- Prilikom dostave ili pouzećem
2.5.1. Uplata po ponudi, plaćanje internet bankarstvom ili virmanom
Ukoliko je Kupac izabrao plaćanje putem transakcijskog računa, Prodavatelj će
pristupiti isporuci naručenih proizvoda, ako je uplata izvršena na račun prodavatelja
unutar 3 radna dana. Narudžba kreirana na ovaj način, vrijedi kao ponuda koja traje
3 radna dana od dana kreiranja narudžbe. Po izvršenju uplate potreban je 1 do 2
radna dana kako bi uplata bila vidljiva na računu Prodavatelja. Ukoliko uplata nije
zaprimljena u navedenom roku, narudžba se automatski otkazuje.
Upute za uplate:
OPIS PLAĆANJA: Uplata po narudžbi broj XXXXX (potrebno je upisati točan broj
narudžbe)
NAZIV PRIMATELJA: Euro kuke Zvonar-Kiš d.o.o., Brezovička cesta 22A, 10020 Novi
Zagreb
IBAN PRIMATELJA: HR642340009 1110235081, PRIVREDNA BANKA ZAGREB d.d. Zagreb
2.5.2. Plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem je moguće samo za narudžbe koje se dostavljaju na adresu Kupca.
Prilikom plaćanja narudžbe pouzećem, Kupac plaća kuriru u gotovini, puni iznos narudžbe
zajedno s troškovima dostave.
U slučaju da Kupac naruči proizvod i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo
uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene, iznos u visini troškova dostave
i ostalih troškova dostave.
III. Povrati, zamjene i reklamacije
3.2. Pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 41/14, 110/15), Kupac ima
pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora sklopljenog na daljinu, odnosno
izvan poslovnih prostorija poslovnog subjekta (kupnja putem Interneta i telefona)
u roku 14 dana od datuma potpisane potvrde o preuzimanju robe. U slučaju da Kupac
odluči raskinuti ugovor o kupoprodaji na daljinu, dužan je obavijestiti Prodavatelja
o toj odluci pisanim putem.
Kupac je dužan ispuniti obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se može preuzeti
na poveznici Obrazac za jednostrani raskid ugovora.
Ispunjeni Obrazac za jednostrani raskid ugovora je moguće poslati na adresu:
Euro kuke Zvonar-Kiš d.o.o., Brezovička cesta 22A, 10020 Novi Zagreb ili e-mailom
na adresu: info@eurokukezvonar.hr.
Obavijest pristigla o raskidu kupoprodajnog ugovora mora sadržavati sljedeće:
1. Popunjeni Obrazac za jednostrani raskid ugovora koji uključuje
- Ime i prezime
- Broj narudžbe
- Broj računa
- Adresu
- Broj telefona
- E-mail adresu
- Nedvosmislenu izjavu o raskidu Ugovora o kupnji na daljinu
2. Naslov: "Jednostrani raskid ugovora" ukoliko je obavijest stigla putem e-maila.
3. Informaciju želi li Kupac povrat uplaćenih sredstava ili zamjenu proizvoda
Primitak obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj je dužan potvrditi
Kupcu putem e-maila ili telefonskim pozivom.
3.2.1. Obveze trgovca
Ukoliko Kupac iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, Prodavatelj
je dužan bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimio
obavijest o odluci Kupca, vratiti Kupcu sve što je Kupac platio na temelju ugovora.
Prodavatelj nije obavezan podmiriti troškove povrata robe.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. Povrat
novca Prodavatelj će izvršiti tek nakon što Kupac vrati proizvod.
Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i
dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se
da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti
povrat uplaćenih sredstava. Za proizvode koji su iznimno rijetki, specifični i nemaju
komercijalnu vrijednost osim za Kupca ili su naručeni specijalno za Kupca, poput
dodatnih dijelova za rijetka vozila, Prodavatelj će vratiti iznos umanjen za 50%.
3.2.2. Obveze Kupca
Ukoliko Kupac jednostrano raskine Ugovor o kupoprodaji, dužan je o vlastitom
trošku dostaviti kupljene proizvode Prodavatelju, odnosno podmiriti sve izravne
troškove povrata robe. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje
je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode,
obilježja i funkcionalnosti robe.
Ukoliko je Kupac proizvod vratio neispravan, s oštećenjima ili bez pripadajućih
dijelova i dokumentacije, i ne dostavi ih naknadno u roku od 8 radnih dana, smatra
se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te u tom slučaju Prodavatelj
nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Kupac ima pravo svoju žalbu uputiti trećoj strani koja je ovlaštena za pomoć
pri rješavanju pritužbi potrošača unutar EU.
Za pojašnjenje uvjeta o jednostranom raskidu Ugovora o kupoprodaji, povratu proizvoda
i uplaćenih sredstava, Kupac može dobiti na telefon 016140990.
3.3. Zamjena proizvoda
Euro kuke Zvonar-Kiš d.o.o. svojim kupcima omogućuje da zamjene nekorišten i
neoštećen proizvod kupljen putem Internet trgovine ili na prodajnom mjestu unutar
30 dana od dana izdavanja računa. Kupcu je omogućeno zamijeniti robu iste ili veće
vrijednosti uz nadoplatu.
Proizvod koji se želi zamijeniti, ne smije biti ugrađivan i mora biti u istom
stanju u kakvom ga je Prodavatelj poslao. U suprotnom, Prodavatelj nije dužan preuzeti
proizvod. Prilikom povrata robe zbog zamjene, potrebno je na paket istaknuti natpis
"Zamjena" i priložiti ispunjeni Obrazac koji možete preuzeti ovdje.
3.4. Reklamacija proizvoda i usluge
Za pokretanje postupka reklamacije potrebno je dostaviti Prodavatelju:
- Obrazac o reklamaciji koji možete preuzeti ovdje
- Kopiju računa
- Radni nalog i Potvrdu o ugradnji za ugrađene dijelove
- Fotografiju oštećenja na proizvodu, ukoliko se radi o vidljivom oštećenju
IV Jamstvo
4.1. Dvogodišnje jamstvo
Prema pravilima EU-a, Kupac ima pravo na besplatno dvogodišnje jamstvo za svu
robu, neovisno je li proizvod kupljen putem Interneta, u trgovini ili pouzećem.
Ukoliko je proizvod koji ste kupili neispravan, Prodavatelj će omogućiti Kupcu
besplatan popravak, zamijenu, ponuditi sniženu cijenu ili puni povrat novca ukoliko
proizvod nije moguće popraviti ili zamijeniti.
Dvogodišnji jamstveni rok započinje u trenutku kada Kupac preuzme naručenu robu.
U slučaju zamjene kupljenog proizvoda, jamstveni rok se računa od datuma kupnje
prvog proizvoda. Dodatno nastali troškovi poput troškova ugradnje, vučne službe,
troškova povrata robe nisu uključeni u jamstvo. Jamstvo nije prenosivo, te vrijedi
samo i jedino za prvog kupca.
Proizvod mora biti ugrađen prema uputama za ugradnju od kvalificirane i ovlaštene
osobe ili servisa.
Dvogodišnje jamstvo ne vrijedi u sljedećim slučajevima:
- Proizvod nije ugrađen u skladu s uputama proizvođača ili ako su izvršeni naknadni
prepravci na proizvodu.
- Proizvod je ugrađen na vozilo za koje nije predviđen prema homologacijskom
listu.
- Proizvod je nepravilno ugrađen ili je oštećen prilikom ugradnje.
- Prilikom korištenja proizvoda Kupac nije poštivao upute dane od strane Proizvođača
navedene na popratnoj dokumentaciji.
- Oštećenje na proizvodu je nastalo zbog vuče tereta veće težine od najveće dopuštene
mase navedene na homologacijskom listu, prevelikog opterećenja, nepravilne vuče
prikolice, prometne nezgode ili oštećenja nastala zbog nepoštivanja ograničenja
brzine.
- Oštećenje na proizvodu je nastalo zbog lošeg održavanja proizvoda ili vozila.
- Ukoliko se radi o uobičajenom trošenju tarnog materijala kod potrošne robe
poput guma, kvačila, žarulji, sajli.
U slučaju da Kupac želi koristiti prava iz jamstva potrebno je:
- Obratiti se Prodavatelju na e-mail adresu: info@eurokukezvonar.hr. Prodavatelj
će u najkraćem mogućem roku kontaktirati Kupca i pronaći odgovarajuće rješenje.
- Donijeti ili poslati proizvod na adresu Brezovička cesta 22A, 10020 Novi Zagreb
gdje će osoblje tvrtke Euro kuke Zvonar-Kiš d.o.o. obaviti dijagnostiku kvara i
ukoliko je potrebno poslati u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku i otklon
poteškoće.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora, zamjenu i reklamaciju
Zahvaljujemo se na povjerenju i kupovini u Internet trgovini www.eurokukezvonar.hr.
U slučaju da kupljeni proizvod nije ispunio Vaša očekivanja, imate pravo vratiti
ga pod uvjetima koji su navedeni u nastavku.
1. Jednostrani raskid ugovora ili povrat proizvoda
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kao Kupac imate pravo na jednostrani raskid
kupoprodajnog ugovora sklopljenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija
poslovnog subjekta, u roku 14 dana od datuma potpisane potvrde o preuzimanju robe.
U slučaju da odlučite raskinuti ugovor o kupoprodaji na daljinu, molimo da ispunite
Obrazac za jednostrani raskid ugovora, te da ga pošaljete na email adresu info@eurokukezvonar.hr
ili poštom na adresu Euro kuke Zvonar-Kiš d.o.o., Brezovička cesta 22A, 10020 Novi
Zagreb. Nakon što smo zaprimili vašu obavijest, počinje teći rok od 30 dana u kojem
trebate vratiti proizvod. Paket koji vraćate, potrebno je zapakirati na isti način
kako ste ga primili, te priložiti mu obrazac za povrat artikla i račun. Molimo Vas
da na obrascu ispunite podatke o IBAN-u na koji želite povrat uplaćenih sredstava.
Povrat novca ćemo izvršiti najkasnije u roku od 5 radnih dana od primitka proizvoda
kojeg želite vratiti.
Napomena:
- Proizvodi koji se vraćaju moraju biti neoštećeni, u potpunosti ispravni, neupotrebljavani.
- Proizvod koji se vraća mora biti zapakiran na isti način kako je zaprimljen
sa svim pripadajućim ispravama.
- Dostavu i troškove povrata proizvoda snosi Kupac.
- Ne preuzimamo pošiljke na kojima stoji napomena plaćanje pouzećem.
2. Zamjena proizvoda
Ako želite zamijeniti kupljeni proizvod za drugi artikl iz naše Internet trgovine,
možete to učiniti u roku 30 dana od dana izdavanja računa. Zamjena je moguća za
artikl iste ili veće vrijednosti (uz nadoplatu). Molimo da ispunite obrazac za zamjenu
proizvoda, te da ga pošaljete na email adresu info@eurokukezvonar.hr ili poštom
na adresu Euro kuke Zvonar-Kiš d.o.o., Brezovička cesta 22A, 10020 Novi Zagreb.
Nakon što smo zaprimili vašu obavijest, počinje teći rok od 30 dana u kojem trebate
vratiti proizvod. Paket koji vraćate, potrebno je zapakirati na isti način kako
ste ga primili, te priložiti mu Obrazac za zamjenu proizvoda i račun.
Napomena:
- Na obrascu obavezno navedite drugi proizvod za koji želite zamijeniti artikl
koji vraćate.
- Proizvodi koji se žele zamijeniti moraju biti neoštećeni, u potpunosti ispravni
i neupotrebljavani.
- Proizvod koji se vraća mora biti zapakiran na isti način kako je zaprimljen
sa svim pripadajućim ispravama.
- Dostavu i troškove povrata proizvoda snosi Kupac.
- Troškove dostave novog proizvoda snosi Kupac.
- Ne preuzimamo pošiljke na kojima stoji napomena plaćanje pouzećem.
3. Oštećen proizvod
Ukoliko je proizvod koji ste zaprimili oštećen ili neispravan, imate pravo vratiti
ga u roku 14 dana. Molimo Vas da ispunite Obrazac o reklamaciji, te da ga pošaljete
zajedno s kopijom računa, kratkim opisom i fotografijama oštećenja (ako je vidljivo
oštećenje) na email adresu info@eurokukezvonar.hr ili poštom na adresu Euro kuke
Zvonar-Kiš d.o.o., Brezovička cesta 22A, 10020 Novi Zagreb. Nakon što smo zaprimili
Vašu obavijest, obavijestit ćemo Vas u roku od 8 dana od primitka obavijesti, o
statusu reklamacije i daljnjim koracima. Ukoliko je reklamacija opravdana, potrebno
je zapakirati proizvod na isti način kako ste ga primili, te priložiti mu ispunjeni
Obrazac o reklamacij i račun. Prikup proizvoda i trošak povrata kod opravdanih reklamacija
snosi Prodavatelj.
U slučaju opravdanih reklamacija moguće je:
- Popraviti proizvod.
- Zamijeniti proizvod.
- Ostvariti povrat uplaćenih sredstava.
Napomena:
- Na obrascu kratko napišite opis kvara ili oštećenja.
- Proizvod koji se šalje na reklamaciju mora biti zapakiran na isti način kako
je zaprimljen sa svim pripadajućim ispravama.
- Dostavu i troškove povrata proizvoda snosi Prodavatelj.
- Ne preuzimamo pošiljke na kojima stoji napomena plaćanje pouzećem.
Reklamacija se ne može ostvariti u sljedećim slučajevima:
- Proizvod nije ugrađen u skladu s uputama proizvođača ili ako su izvršeni naknadni
prepravci na proizvodu.
- Proizvod je ugrađen na vozilo za koje nije predviđen prema homologacijskom
listu.
- Proizvod je nepravilno ugrađen ili je oštećen prilikom ugradnje.
- Prilikom korištenja proizvoda Kupac nije poštivao upute dane od strane Proizvođača
navedene na popratnoj dokumentaciji.
- Oštećenje na proizvodu je nastalo zbog vuče tereta veće težine od najveće dopuštene
mase navedene na homologacijskom listu, prevelikog opterećenja, nepravilne vuče
prikolice, prometne nezgode ili oštećenja nastala zbog nepoštivanja ograničenja
brzine.
- Oštećenje na proizvodu je nastalo zbog lošeg održavanja proizvoda ili vozila.
- Ukoliko se radi o uobičajenom trošenju tarnog materijala kod potrošne robe
primjerice gume, kvačila, žarulje ili sajle.
Za sve dodatne informacije možete se obratiti na e-mail info@eurokukezvonar.hr
ili na broj telefona +385 1 6140 990.
 Opći uvjeti i odredbe Morate prihvatiti uvjete usluge da biste dovršili kupnju |